FAQ - almindelige spørgsmål

Vi ønsker å informere om at det ikke lenger påløper noen avgift for toll eller mva!


Hvilke åpningstider har deres kundeservice?

Hverdager: 09:00 - 16:30

Lørdager: STENGT

Søndager og helligdager: STENGT

 

Hvilke åpningstider har butikken i Sverige/Staffanstorp?

Hverdager: 10:00 – 18:00

Lørdager: 10:00 – 16:00

Søndager: 10:00 – 16:00

 

Hvor lenge har jeg åpent kjøp?
Som privatkunde har du alltid 30 dagers åpent kjøp hos oss fra det øyeblikket produktet blir levert til deg.

 

Følgende vilkår gjelder for åpent kjøp:

 

Produktet skal være ubrukt og i uskadet stand.

Eventuell montering av produktet skal ikke ha skjedd.

Originalforpakningen skal være i uskadet stand.

 

Unntak fra angreretten:

Vi ønsker å informere deg om unntakene fra angreretten.

Ved bestilling av varer merket med "spesialbestilling" er varen/produktet bestilt eksklusivt for deg eller produsert etter din bestilling. Dette betyr at varen ikke kan returneres, da produktet er unntatt fra angreretten.

Vennligst merk at angreretten ikke gjelder for alle produkter som betegnes som "spesialbestilling".

 

Merk at angreretten kun gjelder for forbrukere og gjelder ikke for bedriftskunder. Hvis du har noen spørsmål om angrerett eller retur, hjelper vår kundeservice deg gjerne med dine spørsmål.

 

For nærmere vilkår angående åpent kjøp henviser vi til våre kjøpsvilkår.
 

Avbryt ordre
Det er mulig å fjerne enkelte produkter eller en hel ordre, forutsatt at ordren ikke er plukket av vårt personale på lageret eller er sendt.

Dersom du som kunde allerede har mottatt en melding om at ordren din er sendt, er det ikke lenger mulig å fjerne eller endre ordren.

 

Vennligst merk at produkter merket med 'spesialbestilling' er bindende og kan derfor ikke avbrytes.



Hvordan returnerer jeg?
Hvis du har lagt din bestilling online, kan du enkelt gjennomføre returen via ombud/hjemlevering eller besøke vår butikk i Staffanstorp. Hvis du har kjøpt varen din i vår butikk i Staffanstorp og ønsker å gjøre en retur, vennligst besøk vår butikk. Kundeservice håndterer ikke returer kjøpt i butikken.


For å opprette en retur - KLIKK HER!
 

Vi bryr oss om miljøet og ønsker å gjøre vårt for å bidra til en bærekraftig fremtid. Av denne grunn sender vi ikke med en returseddel i våre forsendelser, men henviser våre kunder til å opprette returen via lenken nedenfor.

 

Vennligst registrer varene du ønsker å returnere i vår returportal ved å oppgi ditt ordrenummer og den e-postadressen som er knyttet til bestillingen din. LENKE TIL PORTALEN - KLIKK HER!

 

Når du har fullført registreringen av returen, vil du motta en e-post med en returkvittering og en returseddel. Returseddelen skal festes på varene som skal returneres. Inkluder gjerne returkvitteringen inni returpakken.

 

Hvis du har flere pakker/kolli som du ønsker å returnere og trenger flere retursedler, vennligst ta kontakt med vår kundeservice.

 

For returer via ombud belaster vi en fast avgift på 350NOK per kolli uavhengig av transportør. For returer via hjemlevering med henting av transportøren belaster vi en fast avgift på 1000 NOK per pall/kolli. Returavgiften trekkes automatisk fra tilbakebetalingen.

 

For mer detaljert informasjon om en retur, KLIKK HER!


Hvordan gjør jeg en reklamasjon?
Alle reklamasjonssaker håndteres utelukkende av vår kundeservice og ikke i vår butikk i Staffanstorp.


For å opprette en klage - KLIKK HER!

 

Hvis du av en eller annen grunn skulle oppdage at varen din er defekt, vennligst start en reklamasjonsprosess så snart som mulig etter at du har oppdaget feilen. Du melder fra med ditt ordrenummer og den e-postadressen som er knyttet til bestillingen din. LENKE TIL PORTALEN - KLIKK HER!

 

Når du registrerer saken, ber vi deg om å så detaljert som mulig beskrive hva som er feil, og inkludere bilder som viser feilen.

 

Hver reklamasjon behandles og vurderes manuelt, og du vil bli oppdatert løpende under sakens gang av vår kundeservice.

 

For mer detaljert informasjon om en reklamasjon, KLIKK HER!



Pakken var skadet ved levering, hva gjør jeg?
Alle reklamasjonssaker håndteres utelukkende av vår kundeservice og ikke i vår butikk i Staffanstorp.


For å opprette en klage - KLIKK HER!

 

Hvis varen din mot formodning har blitt utsatt for transportskade, ber vi deg starte en transportskadesak umiddelbart, men senest innen 5 dager fra du mottok leveransen.

 

Dette gjelder også såkalte skjulte transportskader, som oppdages først når varen pakkes ut. Kontroller derfor umiddelbart indre emballasje og varens tilstand etter levering.

 

Vi forbeholder oss retten til å avvise anmeldelser uten ytterligere undersøkelser, dersom fristen overskrider 5 arbeidsdager fra mottakelsen.

 

For å registrere en sak ber vi deg gjøre det i vår portal, ved å oppgi ditt ordrenummer og den e-postadressen som er knyttet til bestillingen din. LENKE TIL PORTALEN - KLIKK HER!



Jeg fikk feil vare i min leveranse, hva gjør jeg?
Vi vil begynne med å beklage det som har skjedd. Kontakt oss så snart som mulig på support@hultens.se, så hjelper vi deg på best mulig måte. Hvis det er mulig, vennligst send med et bilde av produktet du har mottatt.