Endre eksisterende ordre


Vi ønsker å informere om at det ikke lenger påløper noen avgift for toll eller mva!

Kan jeg fjerne eller endre min ordre?
Det er mulig å fjerne enkelte produkter eller hele ordren, forutsatt at ordren ikke er plukket av vårt personale på lageret eller allerede er sendt.

Hvis du som kunde allerede har mottatt en melding om at ordren din er sendt, er det ikke lenger mulig å fjerne eller endre i ordren.

Vennligst merk at produkter merket med 'spesialbestilling' er bindende og kan derfor ikke avbrytes.


Vennligst merk at hvis ordren allerede er sendt, må du hente ut ordren din og returnere den til oss. Vær oppmerksom på at det påløper en returavgift.

Kan jeg legge til en produkt i min ordre?

Hvis du ønsker å legge til eller supplere bestillingen din (uavhengig av betalingsmåte), ber vi deg kontakte vår kundeservice som vil hjelpe deg med tillegg.

Leveranseendringer

Hvis varene er pakket av vårt personale på lageret eller hvis varene har forlatt lageret vårt, er det ikke mulig å gjennomføre kostnadsfrie endringer i bestillingen din. Derfor er det viktig at du alltid dobbeltsjekker at informasjonen i bestillingen din er korrekt.

Hvis det av en eller annen grunn kreves endringer etter dette, vil Bring pålegge en ombokningsavgift på 295 NOK, for eksempel for endring av telefonnummer.

Hvis varene skal leveres til en annen adresse, påløper en ombokningsavgift på 295 NOK. For å fjerne ID-kontroll på en pågående levering påløper en ombokningsavgift på 295 NOK.